پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۲۱۹
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی هفته جاری با توجه به استقرار امواج ناپایدار در منطقه، طی ساعاتی خلیج فارس متلاطم خواهد بود و خیزش گردوخاک در مناطق مستعد محتمل است.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اواخر وقت امروز، در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندباد و ایجاد گردوخاک در برخی از نقاط استان بوشهر دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی هفته جاری با توجه به استقرار امواج ناپایدار روی منطقه، در برخی ساعات در سطح استان بوشهر و روی دریا سرعت باد افزایش یافته و طی ساعاتی خلیج فارس متلاطم خواهد بود، همچنین خیزش گردوخاک در مناطق مستعد نیز محتمل است.

وی گفت: بر این اساس طی ساعات آینده آسمان استان کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی،. گاهی وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک در مناطق مستعد و طی امروز تا اواخر وقت در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات امروز بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر، از اواخر شب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر